تنگه هرمز تا دریای عمان ؛ مسیر آینده شناگر ایرانی
نوشته شده توسط : blpwjob

محمد كبادی چهارشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری افزود: این دو پروژه را با هدف اعتلای نام خلیج فارس و پیام صلح و دوستی پس از اتمام پروژه شنای طول خلیج فارس و براساس یكسری برنامه های مطالعاتی و تحقیاتی انجام خواهم داد.

وی اظهارداشت: در طرح اول قصد دارم كه مسافت حدود 90 كیلومتری تنگه هرمز را از بندرعباس آغاز و تا حوالی خسب و سلب در دریای عمان شنا كنم.

وی شناكردن در آب های بین المللی خارج از ایران را از دیگر برنامه های كاری خود اعلام كرد و گفت: در این ارتباط قصد دارم بین دوقاره را شنا كنم.

محمد كبادی امدادگر سازمان جمعیت هلال احمر شنای خود را با پیام صلح و نوع دوستی به مسافت یكهزار و 280 كیلومتر از جزیره هرمز آغاز كرده و تا استان خوزستان به پایان خواهد رساند.

دراین پروژه یك گروه 25 نفره متشكل از گروه های فنی، پشتیبانی و گروه پزشكی كبادی را همراهی می كنند و مستندات كامل روند اجرای این طرح را از ابتدا تا انتها برای ثبت در كتاب روكوردهای جهانی گینس ارسال خواهندكرد.

ركورد قبلی جهانی شنا كه به صورت تیمی و متعلق به یك گروه پنج نفره از كشور ایرلند بوده است و هم اینك كه پروژه شنای طول خلیج فارس به صورت انفرادی توسط محمد كبادی شناگر كشورمان درحال اجراست در دنیا بی سابقه است.

وی هم اینك در بندرگناوه در شمال استان بوشهر است و قراراست روز چهارشنبه خبرنگاران ماهواره های داخلی و خارجی از روند اجرای این طرح گزارش خبری و تصویری تهیه كرده و بازتاب جهانی دهند. ك/3

637/539





:: برچسب‌ها: فرانسه , انگلستان , نیویورک ,
:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: